Studiedag = :D

Hejsan!
Nu har man studiedag. Vilket ger mig massa ledig tid till Photo Shop...
Ikväll är det ridning. Jag är jätte nyfiken på stallet's nya häst Barnie, Barnie fick jag se förra veckan, Barnie är en friser häst. Inte renrasig men ändå. Tar med mig kameran och får se om jag kan ta någon bild. Får hålla tummarna men så länge lägger jag in två bilder, jag är rätt nöjd med!
Blomma
f o t o g r a f: l o v i s a  b r a n d t

Målat
f o t o g r a f; l o v i s a  b r a n d t
Grafiken runt om är även den gjord av mig! Används på mitt stall Cuqamber på Stallet.se ©

Kiwii ny!

/Lovisa Brandt

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kul med studiedag :D

2011-09-27 @ 15:22:28
URL: http://ackelina.webblogg.se/
Postat av: Agneta

Snygg bild Lovisa och du är ju skicklig på att använda Photoshop.

2011-09-27 @ 15:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0