Husdjur (Nej, annorlunda)

Hejsan Svejsan!
Här kommer en liten bild på min lilla goja Svea. Hon är en Blåpannad-/venuzela-amson! Korsningen är även kallat Gatukorsning, Hihhi!
Nu har jag gjort Franska läxan och ska logga in på Stallet.se eller rita nåt kul i Photo Shop CS3?! Vi får väl se?
Vad vi har på skolshemat? Jo, tvärflöjt (har jag)! Och franska (yeees!) även kort dag slut: 13.50, men rätt intensiv inga 'brytande jobbaktiviteter' (typ idrott, musik)
Nu Stallet.se (eller Photo Shop) nästa!
DjurFoto av: Lovisa Brandt
Så här ser hon ut den lilla gojan (X Hihhi, fast jag gjorde bilden svartvit, kan lägga upp en i färg om jag orkar (Latmask) I love you Svea!
Jo förresten imorgon är det ridning, kameran får absolut hänga med. (:
Kiwii

/Lovisa Kiwii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0