Smile?

Hej!
Jag tänkte bara visa några bilder på djuren i stallet. De är visserligen 8 stycken men jag fick inte bilder på alla men det kommer väl någon gång...? som vanligt blir det fina loggor mitt på bilderna för att jag hatar folk som inte kan silja på mitt och ditt.
Timéa
Fotograf; Lovisa Brandt ©
Timéa är minst i stallet och hon måste nog vara minst i stallet, men det må jag säga hon har ett stort hjärta och är mycket charmig. Timéa kan inte vara högre än 1 m?
Sessan
Fotograf; Lovisa Brandt
Sessan är en väldigt snäll shetlandsponny. Som är 8 år och inte inriden. Hehhe, hon är så liten.
Tigris
Fotograf; Lovisa Brandt
Tigris är en norsk skogskatt och min lilla bäbis <3 Har en syster och en bror.
Funderar på att skaffa en hemsida åt alla de 9 djuren, det fanns en till ponny, Ilona men hon dog i vintras. R.I.P Ilona! <3 Fast i veckan kommer den nya ponnyn, holländska Suprise (stavning?).
Kiwii

Kommentarer
Postat av: Agneta Järnankar

Jag håller koll på din blogg och du har verkligen fångat hösten i dina bilder från stallet. Och inte bara det; man ser att djuren också stortrivs. Mycket känsla i dina foton.

2011-10-18 @ 08:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0