Bildchock?

Hejsan!
Här kommer en liten bildchock kan man säga. Idag åkte vi till slottet (Kalmar slott) Vilket är en fantastisk plats att foto på, helst på sommaren men även på hösten visst. Jag tog över 100 bilder, hihhi. Och över 40 bilder på samma blomma, vilket är lite galet. Här är några bilder i alla fall;
Natur
f o t o g r a f; l o v i s a  b r a n d t
Natur
f o t o g r a f; l o v i s a  b r a n d t
Natur
f o t o g r a f; l o v i s a  b r a n d t
Natur
f o t o g r a f; l o v i s a  b r a n d t

Kopering är enligt svensk lag ett brott, så kopering anmäls utan förvarning direkt!
Tja vad tycker du? Du får jätte-gärna önska vad jag ska foto, kommentera då! (X
Kiwii
/ l o v i s a

Kommentarer
Postat av: Agneta Järnankar

Som första kommentator vill jag här framföra min uppskattning. Fina bilder du har tagit och du har absolut känsla för naturfoto tycker jag. Nu är ju hösten kommen med starka färger i rött, gult och orange, så småningom bruna och gråa nyanser. Det är bara att fortsätta. med hälsningar från mormor

2011-10-02 @ 20:24:55
Postat av: Linnea

Fina bilder. Vad har du för kamera? ^^

2011-10-05 @ 18:28:21
URL: http://neagoescrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0